DESCRIERE PROIECT - Strain in Romania
321
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-321,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

“Sunt un strain, pana ma cunosti.”

– O campanie pentru intelegerea diferentelor culturale si a fenomenelor imigratiei cetatenilor statelor terte si beneficiarilor unei forme de protectie.

 

Proiectul doreste crearea unui mediu favorabil in randul populatiei romane pentru o mai buna integrare a cetatenilor straini. Se are in vedere informarea publicului larg din Romania intr-un mod corect, obiectiv si pozitiv cu privire la beneficiile integrarii strainilor.

Proiectul isi propune cresterea gradului de constientizare a beneficiilor schimburilor culturale ce au loc in cadrul fenomenului de migratie dar si cresterea gradului de toleranta, acceptare si perceptie a opiniei publice privind prezenta cetatenilor straini pe teritoriul Romaniei.

Pregatirea campaniei va avea loc in orasul Bucuresti, dar vor fi organizate dezbateri in 7 orase pentru promovare si consultare.
Proiectul contine o campanie mass-media prin care vor fi promovate la nivel national si regional pe radio si TV, spoturi video si audio, bannere si articole scrise in presa nationala, promovare prin bannere outdoor in spatii publicitare ( in 20 de orase ) si distribuirea a 1 million de pliante in casutele postale, dar si o campanie publicitara on-line se va desfasura la nivel national, folosindu-se canalele de social media.

Proiectul presupune 2 cercetari de piata pentru a masura impactul campaniei la nivel national ( inainte de campanie si dupa ).

Proiectul „Sunt un strain, pana ma cunosti – O campanie pentru intelegerea diferentelor culturale si a fenomenelor imigratiei cetatenilor statelor terte si beneficiarilor unei forme de protectie” este finantat prin Programul National – Fondul pentru Azil, Migratie si Integrare, numar contract FAMI/16.01.02, cu sprijinul Inspectoratului General pentru Imigrari si a Directiei Fonduri Externe Nerambursabile.

Calendar

Etapa I

Lansare campanie la nivel regional

Cercetare piata 1

Distributie pliante in orase + anunturi presa locala

Pregatire spot radio/video, achizitii spatiu publicitate

Realizare website, pliante, panouri, social-media

Etapa II

Lansare campanie la nivel national

Promovare spot TV si Radio

Aparitii presa nationala

Etapa III

Postare afise panouri publicitare in orase

Campanie publicitate on-line + social media

Dezbateri organizate in tara

Cercetare piata 2

Difuzare spot in TV cu circuit inchis

IDENTITATE VIZUALA

Mesaj campanie – “SUNT UN STRAIN, PANA MA CUNOSTI”

Materiale vizibilitate obligatorii

BANNER

ROLL-UP

MAPA

PIX

PLACA VIZIBILITATE

Media

SPOT VIDEO ( 30s )

SPOT AUDIO ( 30s )

WEBSITE

ARTICOLE ONLINE

BANNERE ONLINE

Print

PLIANTE A4 1/3

PANOURI PUBLICITARE

ARTICOLE ZIAR

BANNERE ZIAR

SocialMedia

GMAIL

FACEBOOK

INSTAGRAM

TWITTER

YOUTUBE

GOOGLE+